CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 9, 2009

Aduhai Nasib...

kita xboleh jangka sesuatu benda akan terjadi kan?? klu kita dapat jangka apa akan terjadi, pasti perkara buruk xkan berlaku. Dalam sehari dua ni,aku ngan kawan aku kna tipu. Habis duit aku,dalam sekelip mata je. Sebelum ni nak beli ape2 pun fikir dua tiga kali, tapi ari tu entah la mcm mana blh tertipu. Malu rasanya pada kawan2 tp nasib baik kawan2 aku banyak memberi nasihat dan semangat pada aku.Dah la dalam kepala ni mcm2 benda kna fikir dengan assigmentnya yg berlambak,dengan proposal tesisnya yang belum siap2 tmbah pulak dengan masalah ni,pening kepala aku.Hai nasib badan la...Dah xde rezeki nak buat mcm mana. Lain kali aku mesti berhati-hati supaya tidak tertipu lg,jgn sampai pisang berbuah dua kali. kepada kawan2 juga berhati-hatilah kerana kita tidak dapat duga sesuatu akan menimpa diri kita.

4 comments:

fida said...

peristiwa yg trjadi pasti ada hikmah disebaliknya.muhasabahlah diri

mysara said...

lain kali kena lebih hati lagi.

wanaz4s honeyz said...

sabarla fida, ad hikmah tu..

atiqprincess said...

sabarlah ekk..
manusia ni de mcm2 ragam..
so,sape2 nk b'niaga jgn la tipu org..