CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 17, 2009

Apa yang penting,kerjasama.






USIM Today edisi kelima




Hari ni USIM Today edisi ke-5 dah keluar, bagi aku edisi kelima ni lebih cantik dan kemas berbanding edisi2 lepas. Ini bermakna kami semua makin ada improvement dalam menghasilkan USIM Today.

First of all, aku ucapkan tahniah kepada semua journalism's students dan ketua editor iaitu A'isyah Sukaimi, merupakan orang kuat dan menjalankan tugas dengan baik sekali. Tak lupa juga kpd en.Faizal dan mdm.Adzrah yang tak jemu2 memberi tunjuk ajar dan membantu kami,tanpa mereka tak mungkin kami boleh sampai ke tahap ini,thanks a lot sifu.

Esok kami akan adakan post-mortem USIM Today bersama mdm.Adzrah dan esok juga kami akan menjalankan tugas iaitu beroperasi menjual paper tersebut. Sebenarnya jual USIM Today ni merupakan satu cabaran besar juga tau because many of students tak berminat sangat untuk membelinya walau pun harganya hanya 50 sen.

Untuk edisi keenam, kami perlu berusaha dengan lebih gigih lagi kerana edisi akan datang kami akan menghasilkan USIM Today print dan online. Insya-Allah edisi akan datang kami akan buat yang terbaik dan lebih menarik lagi, juga merupakan our last edition,chaiyok2!!.





1 comments:

BANDARQ said...

Suka uang? Suka game? Mau bonus?
Buruan join ke CrownQQ Agen DominoQQ BandarQ dan Domino99 Online Terbesar
Bonus Rollingan 0.5% setiap senin
Bonus Refferal 20% seumur hidup
Lumayan loh bisa nambah penghasilan ^_^
WHATSAPP : +6287771354805
LINE : CS CROWNQQ

Menyediakan Deposit Pulsa Telkomsel, OVO, DANA, GOPAY, & LINK AJA

Info Lebih lanjut Kunjungi :
CrownQQ
Daftar CrownQQ

BACA JUGA BLOGSPORT KAMI:
CrownQQ
Agen BandarQ
Tips & Trik
Tentang Wanita
Berita dan Info Dunia